سیب سرخ خورشید

سیب سرخ خورشید

دریغ از فراموشی لاله ها...
سیب سرخ خورشید

سیب سرخ خورشید

دریغ از فراموشی لاله ها...

حمایت جاستین از کودکان صهیونیست...

Click here to enlarge


حمایت جاستین از کودکان صهیونیست به خاطر حملات حماس؟

در حالی که صهیونیست ها بارها با یورش به مناطق فلسطینی نشین اراضی اشغالی و حملات جنگنده های ارتش این رژیم صدها کودک فلسطینی به فجیع ترین وضع ممکن به شهادت رسیده اند، جاستین بیبر در ازای ملاقات نکردن نتانیاهو و در راستای حمایت از یورش های رژیم صهیونیستی به غزه، حدود ۷۰۰ بلیط رایگان به نوجوانانی هدیه می دهد که در مرز سرزمین های اشغالی و غزه زندگی می کنند.
  

نمایش جاستین در شوهای غیر اخلاقی صهیونیستی

یکی از اقدامات ضد فرهنگی جاستین بیبر شرکت در شوهای غیر اخلاقی است که هدایت آن را صهیونیست ها بر عهده دارند و حضور افراد زیر ۱۷ سال در این نمایش ها ممنوع بوده و نمی توانند به تماشای آن بنشینند. نکته جالب این است هر جا که بیبر می رود اشخاصی صهیونیستی طرفدار اسراییل پشتوانه او هستند.

حضور جاستین بیبر در شوهای زننده، همواره با خشم گسترده ای از خانواده های غربی همراه بوده است.


یکی از این نمایش ها، شوی مد شرکت “Victoria’s Secret”* یا “راز ویکتوریا” است که لباس*های بدن*نما و زننده تولید می*کند. اما حضور یک نوجوان هفده هجده ساله در این نوع نمایش*های ضد فرهنگی چه توضیحی دارد؟ آیا مگر این است که ناتوی فرهنگی غرب ترویج بی*بند و باری و برهنگی در دیگر فرهنگ*ها را پیش رو گرفته است؟

شرکتVictoria Secret به دلیل تولید لباسهای زننده و بدن*نما برای دختران نوجوان بارها مورد اعتراض خانواده*های آمریکایی قرار گرفته است.

به گزارش Examiner، در حالی که بسیاری از طرفداران بیبر نوجوانانی هستند که هنوز سیزده سالشان هم نیست، دیدن خواننده مورد علاقه شان در میان عده ای از زن های برهنه و و ایجاد صحنه هایی مسهتجن الگویی بسیار نامناسب برای نوجوانان است.


بنا براین گزارش، دخترهای نوجوان بسیاری از رفتارهای بیبر الگوبرداری می کنند و این الگوبرداری سال ها ادامه خواهد داشت و تاثیر بسزایی در آینده نوجوانان دارد.

این گزارش در هشداری به خانواده های آمریکایی از آن ها می پرسد آیا می خواهید دخترهای نوجوان با تماشای چنین برنامه هایی رو به فرهنگ برهنگی بیاورند؟ آن ها در خانه تمام این نمایش های غیر اخلاقی را مشاهده می کنند تا جاستین بیبر برنامه خود را اجراکند.

این گزارش می افزاید، آیا نسلی که تنها به مدرسه راهنمایی یا دبیرستان می رود باید الگویی مانند بیبر داشته باشد؟ آیا این نمایش های مد در حال تخریب فرهنگ سنتی کشورها نیست و تنها اعتماد به نفس دخترهای جوان را به حدی پایین می آورد که می خواهند مانند این مدل ها شوند؟

اگزمینر در ادامه گزارش، به سوء استفاده شرکت های مد و لباس می پردازد که با استفاده از چهره هایی نوجوان مانند بیبر، نسل کم سن و سال را پای تماشای این نمایش های غیر اخلاقی می کشد تا فرهنگ پوشش آن ها را تغییر دهد.

نویسنده این گزارش می افزاید: این نمایش ها باعث می شود پوشش نوجوان ها و به ویژه دخترها در مدرسه، رفته رفته تغییر کند و رو به برهنگی روند. شوهای مد ضد اخلاقی مانند ویکتوریا که با همراهی خواننده*ای مانند بیبر انجام می شود می تواند فرهنگ جوامع را به سرعت تغییر دهد.

پایگاه تحلیلی آمریکایی دیگری با نام theblacksphere، در گزارشی با عنوان “ راز ویکتوریا نسل نوجوان را هدف قرار داده است” به مسائل ضد فرهنگی این نسل می انجامد.


یکی از شاخصه های ضد فرهنگی جاستین بیبر که به نظر می رسد کاملا حساب شده دنبال می شود، پوشش خاص جاستین بیبر است که توجه نوجوانان را به خود جلب کرده و باعث می شود آن ها از این نوع پوشش زننده الگوبرداری کنند.

Click here to enlarge

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی به موضوع جاستین بیبر و تاثر او روی فرهنگ جوانان پرداخته است.
جاستین بیبر بارها از خو رفتارهای خشونت آمیز نشان داده و محافظان اسراییلی وی نیز در بسیاری از موارد با هواداران و روزنامه*نگاران زد و خورد داشته*اند. این روزنامه آمریکایی با اشاره به رفتارهای پرخاشگرانه این خواننده نوجوان در تحلیلی جامع نسبت به تاثیر رفتارهای بیبر روی ذهن نوجوانان هشدار داده و می نویسد؛ در کنار الگوی نامناسب روابط و پوشش بیبر، رفتارهای خشونت بار وی نیز میتواند تاثیرات منفی بسزایی روی نوجوانان داشته باشد.
Click here to enlarge

این روزنامه بر اساس کتاب “اهمیت فرهنگی ستارگان نوجوان” نوشته “جین او کونر” می*نویسد:
ستاره های نوجوان با استفاده از مواد مخدر، لباس های زننده، نوجوانان را خواسته یا نا خواسته به تقلید از خود فرا می خوانند.

حمایت جاستین بیبر ۱۹ ساله از همجنس بازها
بیبر که دیگر رفتارهای زننده و غیر اخلاقی را به اوج خود رسانده، با حمایت از گروه های همجنس باز، بار دیگری نشان می دهد چه اهدافی پشت سر او قرار دارند.

Click here to enlarge

پروژه IT gets better، توسط Dan Savage”" همجنس باز معروف آمریکایی و همسر(مرد) او راه اندازی شده است. دن سویج فعالیت های بسیاری در زمنیه اشاعه همجنس بازی در آمریکا داشته است.

          Click here to enlarge
دن سویج به همراه دوست همجنس باز خود در راهپیمایی همجنس بازها


بر اساس گفته های خود وب سایت این پروژه، هدف آن حمایت از همجنسگراهای سراسر دنیا و ترویج آن است.
جاستین بیبر که در حال تبدیل شدن به الگویی برای نوجوانان بوده، نیز با عضویت و سرمایه گذاری مالی در این پروژه، حمایت خود از همجنس بازها را اعلام کرده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
پگاه دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 09:08 http://harf-sb.blogsky.com

ممنون.عالی بود.عالییییی.......اجر شما که اگاهی میدیدخیلی زیاده!!!!خداخیلی دوستون داره

خواهش میکنم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.