قالب وبلاگ
لینک دوستان
امکانات وب

یاحسین:

💠جزئیاتی از خاطره‌ای که رهبر انقلاب از حاج‌قاسم روایت کرد

محمد صرفی:
🔹امروز آقا با چشم اشکبار خاطره‌ای از حاج قاسم روایت کرد. جزئیات بیشتر ماجرا از این قرار است؛ مهدی مغفوری از رزمندگان لشکر۴۱ ثارالله بود و در کربلای۴ پرکشید. از او ۳ فرزند به یادگار ماند. یکی فاطمه که آن زمان ۳ ساله بود.

🔹فاطمه خانم با علی تهامی (فرزند شهید) ازدواج می‌کند و صاحب دو فرزند می‌شوند؛ زینب و حسین. پدر در ماموریت است و زینب نیاز به عمل جراحی پیدا می‌کند. 

🔹خبر به حاج‌قاسم می‌رسد و او سریع خود را به بیمارستان می‌رساند. عمل با موفقیت به پایان می‌رسد و مادر از حاج قاسم تشکر می‌کند.

🔹حاج قاسم می‌گوید؛ «من بابات را به جای خودم فرستادم و حالا به جای او اینجا هستم.» می‌ماند تا دخترک به هوش بیاید و خیالش راحت شود. برای فاطمه خانم پدری می‌کند و برای زینب پدربزرگی. کتاب حاج قاسمی که من می‌شناسم «خاطرات علی شیرازی»

🔹شهید مغفوری عارف و به نوعی اهل کشف و کرامات بود. دائم الوضو بوده و در قنوت دعای کمیل را می‌خواند. احترام خاص به والدین از دیگر ویژگی‌های او همچون فرمانده‌اش حاج قاسم بود.

[ چهارشنبه بیستم بهمن ۱۴۰۰ ] [ 23:26 ] [ حسینی ]

از  خصوصیات بارز شهید هادی ذوالفقاری کمک پنهانی به نیازمندان چه در ایران و چه در عراق بوده است که این از اظهارات بعضی نیازمندان بعد از شهادتش روشن شد.

 

 انرژی‌اش را وقف بسیج و کار فرهنگی و هیئت کرده بود و بیشتر وقتش در مسجد محله و پایگاه  در کنار دوست صمیمی و استادش زنده یاد همسفر شهدا سید علیرضا مصطفوی و انجام کارهای فرهنگی می گذشت. پس از پرواز ناگهانی سید علیرضا در تابستان سال 88 هادی آرام و قرار نداشت و بسیار غمگین بود. زیرا نزدیکترین دوست خود را در مسجد از دست داده بود. سال بعد از عروج آقا سید علیرضا همه ی دوستان را جمع کرد و تلاش نمود تا کتاب خاطرات سیدعلیرضا مصطفوی چاپ شود. او همه ی کارها را انجام می داد اما می گفت: راضی نیستم اسمی از من به میان آید

 

 

[ دوشنبه بیست و چهارم آبان ۱۴۰۰ ] [ 23:43 ] [ حسینی ]

فرازۍ از وصیت نامہ‌ی شهید(محمد‌هادۍ‌ذولفقاری)🌷

وصیتم بھ مردم ایران و در بعضـے از قسمتها برای مردم عراق این اسـت ڪھ من الان حدود سـہ سال است ڪھ خارج از کشور زندگے میڪنم.مشڪلات خارج کشور بیشتر از داخل کشور است.
قــدر کشورمان(ایران) را بداننـد و پشت سر ولـے فقیــہ باشند و بـا بصیرت باشند.
چون همین ولـے فقیـہ است ڪھ باعث شدھ ایــــران از مشڪلات بیرون بیایـد. و از خــــواهــــران میخواهم ڪھ حجابشان را مثل حجاب حضرت زهــرا(س) رعایت بکنند نـھ مثل حجاب‌هاۍ روز چون این حجاب‌ها بـوۍ حضرت زهرا(س) را نمیدهد!
امام زمان(عج) را تنها نگذارید.از برادرانم میخواهم ڪھ غیر حضرت آقا حـرف کـس دیگرۍ را گوش ندهنـد،جهان در حال تحول است دنیا دیگر طبیعے نیست؛الان دو جهاد در پیش داریم:
¹ اول جهاد نفـس ڪھ واجبتر است،زیرا همہ چیز آخــر معلوم میشوند ڪھ اهل جهنم هستیم یا بهشت!
حتے در جهاد با دشمنان احتمال میرود ڪھ کشتہ شود ولے شهید بـھ حساب نیاید،چون برای هوای نفـس رفتـہ جبهہ و اگر برای هوای نفـس رفتہ با‌شید یعنے براۍ شیطان رفتید و در این حال چہ فرقے است بین ما و دشمن؟
امام زمان را تنها نگذارید.

🍃🌺🌸✨🍃🌺🌸✨🍃🌺🌸
 

[ پنجشنبه بیست و چهارم تیر ۱۴۰۰ ] [ 12:20 ] [ حسینی ]

#رسم_خوبان

🍀در خواستگاری از شغلش گفت و از سختی هایی که ممکن است به جهت شغلش داشته باشیم، و مهمترین چیزی که گفت این بود که دوست دارم همسر آینده من راضی و راز دار باشد، اگر گاهی نان شب نداشتیم بخوریم، کسی نباید بفهمد و اگر برایمان مائده آسمانی از آسمان آمد هم کسی نباید بداند و باید به آن چیزهایی که داریم راضی باشیم و همیشه شکر گذار... 

🍀بعد از صحبتهایش فهمیدم که معرفتش خیلی بیشتر از آن چیزی هست که همیشه از خدا میخواستم. مهریه ام ۱۱۴ سکه و یک جلد قرآن کریم بود. روح الله خوش اخلاق و شوخ طبع بودند، دائم الوضو و دائم الذکر بودند، شبها قبل از خواب سوره واقعه می‌خواندند و صبح ها دعای عهد ایشان ترک نمیشد، به نماز اول وقت و جماعت و به نماز جمعه اهمیت زیادی می‌دادند، عاشق و مطیع امر رهبری بودند.  

🍀یکی از چیزهایی که خیلی بدش می‌آمد غیبت کردن بود، روی چشم و هم چشمی و سنتهای غلط حساس بود، اگر مهمانی میرفتیم که چند نوع غذا داشتند، ناراحت میشد و می‌گفتند: با یک نوع غذا هم سیر می‌شدیم. وقتی چیزی می‌خرید توجه می‌کرد که فروشنده فرد مومن و حلال خور باشد، از فروشنده بی‌حجاب خرید نمی‌کرد، هر چند ارزانتر هم میفروخت، در مورد خمس خیلی دقت داشت، تاریخ خمسی مشخص داشت ؛ وقتی به کسی قرض میداد سعی میکرد کسی متوجه نشود، حتی من.

🍀زندگی نامه شهدا را میخواند و دوست داشت خودش و زندگیش را شبیه شهدا بکند، هر وقت شهیدی می آوردند، دوست داشت باهم و همراه محمد رسول در مراسمات شرکت کنیم، و به شوخی میگفتند: دفعه بعدی دیگه نوبت من هست که بروم.
#شهید_روح‌الله_صحرایی🌷
🕊
🍃🌺🌸✨🍃🌺🌸✨🍃🌺🌸
 

[ جمعه بیست و ششم دی ۱۳۹۹ ] [ 9:41 ] [ حسینی ]

🌹 داستانی درباره شهید ابراهیم هادی 🌹

برف شدیدی می بارید

سوز سرما هم آدم رو کلافه می کرد
توی جاده برا انجام کاری پیاده شدیم

یادم رفت سوئیج رو بردارم
یهو درهای ماشین قفل شد

به خانومم گفتم سوئیچ یدک کجاست؟
گفت اونم توی ماشینه

نمی دونستیم چیکار کنیم توی اون سرما

کسی هم نبود ازش کمک بگیریم
هر کاری کردم درب ماشین باز نشد

شیشه ی پر از برف ماشین رو پاک کردم

یهو چشمم افتاد به عکس شهید ابراهیم هادی که به سوئیچ ماشین آویزون بود

به دلم افتاد از ایشون کمک بگیرم
به شهید گفتم: شما بلدی چیکار کنی

خودت کمکمون کن از این سرما نجات پیدا کنیم

همینجور که با شهید حرف میزدم ناخوداگاه دسته کلید منزلم رو در آوردم

اولین کلید رو انداختم روی قفل ماشین
تا کلید رو چرخوندم ، درب ماشین باز شد

خانومم گفت: چطور بازش کردی؟
گفتم با دسته کلید منزل

خانومم پرسید: کدومش ؟ مگه میشه؟

شروع کردم کلیدای منزل رو روی قفل امتحان کردن تا ببینم کدومش قفل رو باز کرده

با کمال تعجب دیدم هیچ کدوم از کلیدها توی قفل نمیره

اونجا بود که فهمیدم عنایت شهید ابراهیم هادی شامل حالمون شده


🌹منبع: کتاب سلام بر ابراهیم🌹

🍃🌺🌸✨🍃🌺🌸✨🍃🌺🌸

[ چهارشنبه نوزدهم آذر ۱۳۹۹ ] [ 22:21 ] [ حسینی ]

✅ ایستگاه تفکر ‼️

🌼🍃لازم نیست سر در بیاورید که خدا چطور می‌خواهد مشکلاتِ شما را حل کند!
این مسئولیتِ اوست.
کارِ شما نیست!

🌼🍃کارِ شما این است که به خدا ایمان و اعتماد کامل داشته باشید.
کارِ شما این است که با ایمان و انتظار و امید زندگی کنید.
آن موقعیت را به خدا بسپارید و به او اعتماد کنید.

🌼🍃خدای ما، خدای مافوقِ طبیعی است. خدا می‌تواند آنچه را که بشر نمی‌تواند انجام دهد، به انجام برساند.
او محدود به قوانینِ طبیعت نیست!
در زندگی بارها متوجه می‌شویم که خداوند کارهایی در زندگی‌مان کرده است که خود به تنهایی قادر به انجامش نبوده‌ایم...
 
❣فَعَّالٌ لِّمَا يُرِيدُ 
❣ﺁﻧﭽﻪ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ [ ﺑﻲ ﺁﻧﻜﻪ ﺑﺎﺯﺩﺍﺭﻧﺪﻩ ﺍﻱ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮﺵ ﺑﺎﺷﺪ ] ﺍﻧﺠﺎم ﻣﻰ  ﺩﻫﺪ .….
سوره بروج /1


💢✨💢✨💢✨💢


رحمت سریع‌تر از همه به کسی می‌رسد که به قرآن گوش فرا دهد؛ زیرا الله عزوجل می‌فرماید:

﴿وَإِذَا قُرِئَ الْقُرْآنُ فَاسْتَمِعُواْ لَهُ وَأَنصِتُواْ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ﴾

(و چون قرآن خوانده شود به آن گوش فرا دهید و خاموش مانید، امید که مورد رحمت قرار گیرید).


💢✨💢✨💢✨💢


👣 پاهایی که تو را به سمت #نماز نبرند..

🌷 تو را به سمت بهشت هم نخواهند برد


💢✨💢✨💢✨💢 


هرگاه در زندگیت به بن بست رسیدی
    صدقه بده 

خداوند می فرماید:
💓كسي كه بذل و بخشش كند،
💓وپرهيزگاري پيشه سازد
💓وبه پاداش نیک ايمان داشته باشد .

👌درنتیجه:
 (راه رسيدن)به آسايش رابرايش آسان میگزدانیم.


💢✨💢✨💢✨💢


احمق کسی است که 
   بهشتی که پهنای آن به اندازه 
      وسعت آسمانها و زمین است را
 
به خاطر شهوتی یک ساعته بفروشد


💢✨💢✨💢✨💢


بله 👈 شیطان قوی نیست بلکه ایمان ما ، ضعیف است.


🍃🌺🌸✨🍃🌺🌸✨🍃🌺🌸✨
 

[ چهارشنبه سی ام مهر ۱۳۹۹ ] [ 23:36 ] [ حسینی ]

حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

 

«يا فاطمه والذي بعثني بالحق، ان منهما مهدي هذه الأمة، اذا صارت الدنيا هرجا و مرجا و تظاهرت الفتن و تقطعت السبل و اغار بعضهم علي بعض، فلا کبير يرحم صغيرا و لا صغير يوقر کبيرا فيبعث الله عزوجل عند ذلک من يفتح حصون الضلالة: و قلوبا غلفا يقوم بالدين في آخر الزمان کما قمت به في اول الزمان و يملأ الأرض عدلا کما ملئت جورا».

حضرت زهرا مي فرمايند پدرم به من فرمودند: «اي فاطمه! سوگند به خداوندي که مرا به حق برانگيخت، مهدي اين امت از اين دو (حسن و حسين) مي باشد [مادر امام باقر فرزند امام حسن و پدر ايشان فرزند امام حسين هستند]. چون دنيا پر از هرج و مرج شد، فتنه ها همه جا را گرفت، راه‌ها نا امن شد، گروهي بر گروهي شبيخون زدند، بزرگان بر زيردستان ترحم نکردند، کوچک‌ها احترام بزرگان را رعايت نکردند، خداوند در چنين زمان کسي را مي فرستد که قلعه هاي ضلالت را فتح مي کند و دل‌هاي بسته را مي گشايد و دين را در آخر الزمان به پا مي دارد، چنانکه من در اول زمان به پا داشتم. زمين را پر از عدل و داد کند، چنانکه پر از ستم شده باشد».

 

 

ذخائر العقبي/ ص136 و اربعين ابونعيم/ حديث5

[ سه شنبه شانزدهم مرداد ۱۳۹۷ ] [ 11:7 ] [ حسینی ]
 

✨#برگی_از_خاطرات✨

 

ميگويند:

رفيق انسان، ميتواند او را به #جهنم

يا #بهشت برساند. در قرآن نيز مشابه اين عبارت آمده. يعنی بسياری از افراد اگر جهنمی ميشوندعلت را در #رفقايشان بايد جستجو كرد. بنده در طی اين سالها بسياری از افراد را ديده ام كه رفاقت با افراد بی دين، باعث نابودی آنها شد و بر عكس، كسانی را ديدم كه رفاقت با امثال سيد، آنها را به سمت بهشت راهنمائی کرد. بالاترین ويژگی آقا سيد اين بود كه بعد از عبادت و بندگی خدا، برای هدايت مردم تلاش ميكرد. كاری نداشت كه ديگران چه ميگويند و چه چيزق مد نظر دارند. برخی مواقع برای هدايت ديگران، خود را در خطر تهمت قرار ميداد.من در باشگاه ورزشی با سيد ميلاد آشنا شدم. با شخصی برخورد كردم كه روحياتش با بقيه فرق داشت! مثل خود ما ميگفت و ميخنديد. شوخی ميكرد. اما اصلا اهل #گناه نبود. سيد ميلاد نه تنها برای من، بلكه برای تمام بچه ها وقت ميگذاشت. خيلی از آنها مسجدی و مؤمن شدند. همه اينها از بركات سيد بود. اصلا وجودش در همه جا ما را ياد خدا می انداخت.برای همين اعتقاد دارم كه او يك مؤمن واقعی بود. چون در احاديث آمده: مؤمن كسی است كه ديدار او، شما را ياد خدابياندازد. تمام رفتار و اخلاق او برای ما درس بود. اما بگذريم ميخواهم داستان خودم را برايتان بگويم: من تا زمان آشنايی با سيد، نماز #نخوانده بودم. در مسائل معنوی هم با کلی ادعا، تمام هنرم اين بود که ترانه گوش نميدادم!! گاهی اوقات هم به زعم خودم تنها کار ثوابم اين بود که مداحی گوش ميکردم. یكبار با بچه های باشگاه رفتيم شمال، شب بود که از همدان راه افتاديم، يادم هست تا خود شمال گفتيم و خنديديم، سیدمیلاد خيلی با بچه ها گرم گرفت. هدف هم داشت! ميخواست تأثير بگذارد، نماز صبح بود که بچه ها رفتند مشغول نماز شدند. من هم نشستم و مشغول تماشای طبيعت! بعد از نماز، سيد اومدم سراغ من وگفت: چطوری رفيق، خوبی؟! نماز خوندی؟! 

گفتم: سيد جون من تا حالا نماز نخوندم. بلد نيستم!! تعجب كرد اما چيزی نگفت و رفت. رسيديم شمال. رفتيم به سمت اردوگاه. نماز ظهر شد و صدای ملکوتی #اذان بلند شد. بچه ها رفتند و نماز خواندند، اما من اين دفعه هم قِسر در رفتم!! غروب شد. اذان مغرب رو که دادند باز من خودم رو مشغول کردم و نماز نرفتم. سيد دوباره اومد سراغم وگفت: رفيق، حيفه چرا نماز نميخونی؟! روزی چند دقيقه هم برای خودت و آخرتت وقت بذار، يقين داشته باش ضرر نميکنی!گفتم: سيدجون دست بردار، هر کی يه جوريه ديگه، ما هم اينطوری حال ميکنيم!! اما سيد نشست و با من صحبت كرد. دلایل منطقی برای من آورد و بعد 

گفت: ديگه بلند شو، بلند شو بريم..

اول رفتيم وضو بگيريم. يادمه كه شش مرتبه وضو گرفتم تا درست شد! هردفعه که اشتباه ميشد، سيد اشتباهم رو بهم ميگفت. رفتيم و نماز رو با هم خونديم. خيلی برای هدايت من وقت گذاشت. اون سفر تفريحی برای من خيلی بركات داشت.

 

#برگرفته_از_کتاب_مهمان_شام

#گروه_نشر_شهید_ابراهیم_هادی

#این_چنین_پرواز_کردن_رسم_پاکان_است

 

[ دوشنبه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۷ ] [ 18:7 ] [ حسینی ]
 شهید بی سر مدافع حرم سید محمد (میلاد) مصطفوی

تاریخ ولادت:۱۳۶۵/۲/۱۵

تاریخ شهادت:۱۳۹۴/۷/۲۵

مهندس عمران و استاد ورزش جودو

 وصیت نامه شهید:

 

♦️بسم رب الشهدا و الصدیقین♦️

با سلام به خدمت آقا و ولی نعمت خودم ، آقا حجت ابن الحسن عج و ولی امر مسلمین جهان آقا سید علی خامنه ای ( حفظ الله ) و با یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس .

خدایا من کجا و شهدا کجا ، کاری کن خدایا ماهم به قافله ی شهدا برسیم 

اینجانب سیدمحمد مصطفوی فرزند سید هاشم با سلامت کامل متن وصیت نامه خود را مینویسم و از خداوند متعال خواستارم که به من توفیق دهد کارهای خود را برای رضای خدا و برای تقرب به سوی او انجام دهم و دمی از یاد خدای خود غافل نباشم .

 

با عرض سلام به خدمت پدر عزیز و بزرگوارم

 

اولین وصیتم این است که برادران و دوستان؛ رهبرانقلاب و گل سرسبد کشورمان را تنها نگذارید و پشتوانه و حامی ایشان باشید. همچنین پدر عزیزم من را حلال کن که خیلی بی مهابا و بدون دریغ زحمت من را کشیدی. خیلی عزیزی پدر جانم خیلی ...

 

برادر و خواهر گرامی ام از شما شرمنده ام بخاطر همه آزار و اذیت ها تقاضای بخشش دارم . امیدوارم حلالم کنید.

 

دوستان عزیز شما را قسم به خدا که راه امام حسین (ع) را که راه عاقبت به خیری و مهمترین کار است را ادامه دهید. حسین گونه زندگی کنید که تمام عاقبت به خیری را در همین راه است و همیشه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارید چون شهدا همیشه زنده اند و من وجود آنها را در زندگی خود همیشه احساس می کردم .

 

دوستان، هم هیاتی ها ، هم شهری ها و تمام مردم دوست و آشنا حلالم کنید و عاجزانه از شما تقاضا دارم که در انجام امور دینی خود به خصوص حضور فعال در مساجد کوشا باشید و خمس و زکات خود را سالیانه حساب کنید تا روزی حلال داشته باشید.

 

در آخر هم باید اشاره کنم که الان من در شهر حلب سوریه هستم و آماده رزم با گروه های تکفیری میباشم. امیدوارم که در این راه استوار و پر امید و با تکیه بر اهل بیت( ع) به خصوص عمه جانم زینب (س) وارد صحنه نبرد شوم . خدایا کمکم کن که این بنده حقیر از تمام مادیات دنیا دل بکنم فقط و فقط به خودت فکر کند که سعادت دنیا جز در این نیست

میروم تا به مادرم برسم با تمام شرمندگی

الحقیر سید محمد مصطفوی

شادی ارواح مطهر شهدا صلوات 

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرج

[ جمعه چهارم خرداد ۱۳۹۷ ] [ 10:43 ] [ حسینی ]
‍ 🔰 #دل_نوشت

 

سلام هادے جان...✋

 

 

🌸میدانے باران که مے بارد یاد نگاهت می افتم و نگاهت را که غرقش مے شوم یاد باران...

 

🌺چه شباهت زیبایی دارید ...هر دو می بارید، باران زمین خشک و تر برایش فرقی ندارد

 

🌸و تو رفیقی سیاه چون من با دیگران برایت فرق ندارد....بارها زیر باران نگاهت تر شده ام همان بارانی که اگر نبود چنان خشک می شدم .....

 

🌺خودمانیم چه نگاهی داری.....

اصلا نگاهت عطر سیب می دهد و من این روزها سخت محتاج بارانیم که به خاکم بزند....💔

 

 

🌸مے شود بیاے و مرا از خودم بگیرے؟

همان خودے که از تو دورم مے کند را مے گویم....

 

✅ساده تر از اینم مے شود گفت هادے زندگی من دلم برایت تنگ شده ..همین😔

 

 

🌷 #شهید_محمد_هادی_ذوالفقاری

[ دوشنبه بیست و هفتم فروردین ۱۳۹۷ ] [ 10:20 ] [ حسینی ]
‍ 🔰 #دل_نوشت

 

🌸سلام ای برادر شهیدم

تو باخون پاکت ثابت کردی که تو سرزمین سربلند ایران جوانان دلیر و شجاع هستن که ناموس و خاک این مملکت دفاع کنن 

 

🌺من به تو برادر شهیدم افتخار می کنم، با خواندن کتاب #پسرک_فلافل_فروش فهمیدم که #شهید_محمد_هادی_ذوالفقاری چه زحمت های فراوانی کشید تا به این درجه برسه

 

🌸ای برادر شهیدم برای من و امثال منه گنهکار دعا کن، لبخند و نگاه تو بسیار مظلومانه هستش

 

🌺فدای سربند یا #امام_رضا ت بشم چهره ات نورانی و دوست داشتنی هست

بنازم به حکمت خدا که میدونه که چطوری شهدا را سوا کنه

 

💠روحت شاد برادر شهیدم

 

🌷 #شهید_محمد_هادی_ذوالفقاری

honarmandanjavidolasar@

[ دوشنبه بیست و هفتم فروردین ۱۳۹۷ ] [ 10:17 ] [ حسینی ]
🌺صلى الله علیک یا أبا صالح المهدی

🌷حضرت مهدی علیه السلام و عجل الله تعالى فرجه فرموده اند:

 

🔹فَيَعْمَلُ كُلُّ امْرِئٍ مِنْكُمْ مَا يَقْرُبُ بِهِ مِنْ مَحَبَّتِنَا وَ لِيَتَجَنَّبَ مَا يُدْنِيهِ مِنْ كَرَاهِيَتِنَا وَ سَخَطِنَا 

فَإِنَّ امْرَأً يَبْغَتُهُ فَجْأَةٌ حِينَ لَا تَنْفَعُهُ تَوْبَةٌ وَ لَا يُنَجِّيهِ مِنْ عِقَابِنَا نَدَمٌ عَلَى حَوْبَة. 

🔸هريك از شما بايد به آنچه كه او را به دوستى ما نزديك مى سازد, عمل كند واز 

آنچه كه خـوشايند ما نبـوده وخشـم ما در آن است, دورى گزيند, زيرا مرگ به طور 

ناگهانى انسان را مى گيرد, در وقتى كه توبه برايـش سودى ندارد وپشيمانى او را 

از كيفـر مـا به خـاطـر گنـاهـش نجـات نمـى دهــد

 

📚بحارالأنوار، ج53، ص174؛ احتجاج، ج2، ص495.

💐اللهم عجل فرجه و أجعلنا من أنصاره و اعوانه

[ سه شنبه بیست و یکم فروردین ۱۳۹۷ ] [ 9:20 ] [ حسینی ]
❣️خون با بركت

يك سالى از شهادت آقاجواد مي‌گذرد. تلفن خانه به صدا در می‌آید. خانمی که از تماس با موبایل شهید، جواب نگرفته است، سراغ #آقاجواد را می‌گیرد:

* با آقاى #جواد_الله‌كرمى كار دارم!
- ايشان، نيستند.
* می‌شود شماره‌اى بدهيد تا با ايشان تماس بگيريم؟
- امرتان چی هست؟
* از سازمان انتقال پلاسماى خون تماس مي‌گيرم، آقاى #الله‌_كرمى قبلا چند بار به اين مركز مراجعه كرده‌اند و پلاسماى #خون خود را براى بيماران نيازمند اهدا نمودند، اما اكنون مدت‌هاست كه ديگر مراجعه‌اى به اين مركز نداشتند، می‌خواستيم ببينيم آیا تمايلى براى مراجعه مجدد دارند؟
- ببخشيد! ايشان همه خونش را یک‌جا برای امر دیگری اهدا نمودند.
* متوجه نمی‌شوم!
- آقای #الله‌کرمی به #شهادت رسیده‌اند!
(چند ثانیه سکوت می‌کند و بعد با تعجب و لحنی حزین می‌گوید:)
* #شهید شده‌اند؟ خدای من! کجا و چگونه؟
- برای #دفاع_از_حرم. برای امنیت مردم!

[ یکشنبه بیست و نهم بهمن ۱۳۹۶ ] [ 19:7 ] [ حسینی ]
💠پـــنـــد نــٰـامــہء شٌــــهَــــداء " ۱۴ "💠

🌹شهید مدافع حیدر ابراهیم خانی 🌹


🍂من کوچکتر از آن هستم که بخواهم کسی را نصیحت و یا راهنمایی کنم,
اما چیزی که مرا در این دو سه ماه گذشته بسیار اذیت کرده این بود که بسیاری از مردم و حتی دوستان و همکاران و آشنایان می گفتند:

که این رزمنده ها که به سوریه میروند برای پول و ارزشهای مادی است,برای اعراب می جنگند ,این جنگ چه ربطی به ما دارد ,مگر به کشور ما حمله کرده اند این را به همه شما می گویم عزیزان به فرموده حضرت آیت الله امام خامنه ای اگر ما الان در سوریه نمی جنگیدیم باید در کرمانشاه و همدان با این خدانشناس ها می جنگیدیم.
از شماخواهش میکنم این حرف هارا نزنید چون دل امام زمان عج را به درد میاورد.🍂

[ چهارشنبه هجدهم بهمن ۱۳۹۶ ] [ 19:25 ] [ حسینی ]
🌹شهید مدافع حرم سید سجاد روشنایی🌹

🍂ای یاران دیروز و آشنایان غریبه شده،
به گوش باشید که فردای قیامت باید جوابگوی خون شهدا و امام شهدا باشید.

مگر نشنیدید که امام خمینی (ره) آن معمار کبیر انقلاب فرمود چه من در میان شما باشم و نباشم نگذارید این انقلاب و کشور به دست نا اهلان بیافتد به خود بیایید و توبه کنید باشد که رستگار شوید.🍂

[ دوشنبه شانزدهم بهمن ۱۳۹۶ ] [ 19:5 ] [ حسینی ]
🌹شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی🌹


🍂مولاجان...
گرچه برای تربیت شدن و سرباز تو شدن تلاشی نکرده ام،
اما به آن امید جان می‌دهم که در آن روز موعود که ندا می‌دهند از قبرهایتان بیرون آیید و به یاری مولایتان بشتابید، من هم به اذن شما در حالی که شمشیر به کمر بسته ام، از قبر بیرون آمده و پای رکاب شما سربازی کنم، آرزوی بزرگی است، اما
آرزو بر جوانان عیب نیست.

در دوران زندگی ام سعی کردم هیچ موضوع شخصی و دنیایی را از شما نخواهم و شما را قسم ندهم،
اما الان در حرم جدتان امام رضا (ع) شما را به مادرتان قسم می‌دهم که همۀ جوانان این انقلاب اسلامی و در آخر این حقیر عاصی را برای نصرت خودتان تربیت کنید و برای سربازی خودتان به کار گیرید.🍂

[ شنبه چهاردهم بهمن ۱۳۹۶ ] [ 11:3 ] [ حسینی ]
 

این شب ها پس از چندین سال اولین شب های بدون داعش در عراق است. جا دارد یادی کنیم از شهدایی که خونشان در راه دفاع از حرم های اهلبیت و تامین  امنیت کشورمان  در عراق بر زمین  ریخت

[ دوشنبه بیست و نهم آبان ۱۳۹۶ ] [ 18:52 ] [ حسینی ]
 

 

 

شهید همت: با کفر، سازش و صلح، حرام است. با کفر، بر سر میز مذاکره نشستن، خصلت قاسطین و ناکثین است؛ نه خصلت مؤمنین و متقّین

 

[ شنبه بیست و دوم مهر ۱۳۹۶ ] [ 16:22 ] [ حسینی ]
.: Weblog Themes By mohsen128&pelake8 :.
درباره وبلاگ

در دلم دارم هواي همت و ياران او

سرخوشم با ياد آنان همچو مستان از سبو

نيستم جز عاشقي سرگشته‌ي روي بتان

بت نيابم گر به چشم سر بگردم كوبه‌كو

مي‌روم با پاي دل سوي بهشت جبهه ‌ها

تا ببينم هر قدم آن شاهدان را روبرو

عشق‌بازي با اجل آيين مردان خداست

كي كند‌عاشق‌به جز معشوقِ خود را جست و جو

آسماني بود ابراهيم‌، همت كرد و رفت

اينك اين ماييم، راه آسمان در پيش‌رو

اي شهيداني كه بر خوان خدا مهمان شديد‌

مي‌كند هر عاقلي تقديرتان را آرزو