سیب سرخ خورشید

سیب سرخ خورشید

دریغ از فراموشی لاله ها...
سیب سرخ خورشید

سیب سرخ خورشید

دریغ از فراموشی لاله ها...

بیا برگردیم...


کربلا منتظر ماست..... بیابرگردیم !!

به خدا محشر کبری ست بیا برگردیم


چه کنم شور عجیبی به دلم افتاده

دیده ام چشمه ی دریاست بیا برگردیم


چه کنم شور عجیبی به دلت افتاده

نگرانی تو پیداست بیا برگردیم


دیدی گفتم خبری هست که ما بی خبریم

راه برگشت مهیاست بیا برگردیم


پرده ها رفت کنار از جلوی چشمانم

فکر بد در سر آنهاست بیا برگردیم


حرمله منتظر ماست به آن جا برسیم

هدفش صورت سقاست بیا برگردیم


صحبت طفل رباب است در آن بحبوحه

صحبت اکبر لیلاست بیا برگردیم


دیدم آنجا که همه حلقه زدند با نیزه

به سر نعش تو دعواست بیا برگردیم


دیدم این سو تو به گودال می افتی آن سو

دشمنت گرم تماشاست بیا برگردیم


دشدشه(۲) تا زد و بر سینه ی تو با چکمه

تا نشست ناله ای برخاست... بیا برگردیم


شاعر: علیرضا خاکساری

چه غریبانه صدازد که مرا آب دهید...




بگذارید کناربدنش گریه کنم

بگذارید به بی سرشدنش گریه کنم


تا که سر داشت نشد پاک کنم خون سرش

مهلتی نیست که چون زخم تنش گریه کنم


بگذارید گلم را که فتاده است به خاک

کنم از چادر مادر کفنش گریه کنم

 

چه غریبانه صدازد که مرا آب دهید

بگذاریدبه سوز سخنش گریه کنم

 

ساربانان مزنیدم به خدا خواهم رفت

اندکی صبر کنار بدنش گریه کنم


شاعر: سید محمد جوادی

لرزش شانه ها...یادتان هست؟



می دانم که جمع تان جمع است، و شمع انجمن تان، حسین!

لازم نیست به ما فخر بفروشید. ما خود، به مقام والای شما واقفیم.

فقط یادتان باشد محرم های این دنیا را.


ادامه مطلب ...