سیب سرخ خورشید

سیب سرخ خورشید

دریغ از فراموشی لاله ها...
سیب سرخ خورشید

سیب سرخ خورشید

دریغ از فراموشی لاله ها...

تشییع پیکر پاک شهید علی زاده اکبر


Click here to enlarge


فیلم وداع فرزند شهید باپدرش

  




پیکر مطهر شهید پاسدارعلی زاده اکبر با حضور پرشور مردم ومسئولین و نیروهای انتظامی و نظامی ،فرمانده قرارگاه ثامن لائمه شرق کشور " تیپ 21 امام رضا" در کاشمر تشییع شد.


به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) شعبه خراسان رضوی، نمایندگی کاشمر روز گذشته، 31 مرداد ماه طی مراسمی پیکر مطهر شهید پاسدار علی زاده‎اکبر که از محافظین حرم حضرت زینب(س) بوده و در حمله تروریستها در مشق به مقام رفیع شهادت رسید تشییع و با بدرقه مردم و مسئولان شهر کاشمر در آرامگاه ابدی‎اش در گلزار مطهر شهدای امام زاده سید حمزه(ع) به خاک سپرده شد.
در این مراسم امام جمعه کاشمر در اجتماع حاضران طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: مقام والای شهید علی زاده اکبر که در دفاع از حریم حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسیده است کمتر از شهدای دیگر نیست.
حجت‎الاسلام سیدقاسم یعقوبی با بیان این که شهیدان فرزندان عاشورایند و پیام عاشورا فرانسلی و همه سرزمین ها را فراگرفته است؛ گفت: ما ملتی شهادت طلب هستیم که این شهادت رنگ قومی و ملی ندارد بلکه رنگ خدایی دارد که والاتر از همه قومیتها و ملتهاست.
وی با اشاره به اهانت هایی که در سوریه به مرقدهای ائمه و اصحاب پیامبر(ص) توسط تروریست ها صورت می گیرد که هدفی جز برافروختن آتش جنگ فرقه ای نتیجه ای ندارد و نشانه مستأصل بودن تروریستهاست، گفت: دست تروریستها برای ملت های مسلمان رو شده و بر همگان روشن و مبرهن است که اینها عوامل استکبار و صهیونیست هستند و دستورات آنها را اجرا میکنند.
امام جمعه کاشمر اعلام کرد: رسواشدن تروریستهای سوریه و به موازات آن ضربات مهیبی که ارتش این کشور بر آنها وارد ساخته موجب شده این گروهک ها به اعمالی از قبیل تخریب مرقد ائمه و صحابه پیامبر دست بزنند.
حجت الاسلام یعقوبی گفت: مسلمانان باید بدانند آنهایی که این اعمال را مرتکب شدهاند به هیچ دین و مذهبی پایبند و معتقد نبوده و نیستند و هدف آنها از این اقدام به جان هم انداختن امت اسلام است.
وی ابراز امیدواری کرد با تلاش ارتش و دولت سوریه و همراهی مردم این کشور، ریشه فتنه در این کشور خشکانده و آرامش به طور کامل به منطقه بازگردد.
یادآوری می شود که شهیدعلی زاده اکبر متولد روستای اکبرآباد بخش کوهسرخ کاشمر بود که از وی دو فرزند پسر و دختر به یادگار مانده است.



شرمندگی نوشت:وظیفه ای دیگر به وظایفمان اضافه شد وما همچنان در غفلیتیم...


نظرات 2 + ارسال نظر
پگاه دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 11:33 http://harf-sb.blogsky.com

من شنیدم خدا کسایی رو که خیلی دوس داره رو زیبا از این دنیا می براه!پس خوش به حال ایشون که انقد خدا دوسشون داشته!

سلام وب خوب و پر محتوایی دارید فقط حس میکنم یه مقدار شلوغه وقت نمیشه مطالب رو با دقت خوند البته تا همینجا که مطالعه کردم خوب بود
موفق باشید

سلام.
ممنون از انتقادتون.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.